۲۷ آذر ۱۴۰۰، ۱۸:۱۹

فرماندار دیر:

مدیران شهرستان دیر در حل مشکلات مردم تسهیل‌گری کنند

مدیران شهرستان دیر در حل مشکلات مردم تسهیل‌گری کنند

بوشهر- فرماندار شهرستان دیر گفت: مدیران به دنبال حل مشکلات مردم و تسهیل گری باشند و جزیره‌ای اقدام نکنند.

به گزارش خبرنگار مهر، یونس باربرز عصر شنبه در نشست شورای اداری شهرستان دیر اظهار داشت: ادارات به خود مراقبتی و خود حفاظتی اهمیت دهند و در هنگام وقوع حوادث مختلف آمادگی داشته باشند.

فرماندار شهرستان دیر افزود: هیچ خود حفاظتی مهم‌تر از خدمت به مردم نیست و اگر اعتماد مردم به دستگاه‌های اجرایی افزایش یابد، سرمایه اجتماعی کشور ارتقا یافته و بسیاری از مشکلات حل می‌شود.

وی ادامه داد: در راستای تکریم مردم و احترام به آنها، جلسات اداری در ساعات غیر اداری برگزار می‌شود.

فرماندار شهرستان دیر گفت: مدیران به دنبال حل مشکلات مردم و تسهیل گری باشند و جزیره‌ای اقدام نکنند.

وی با بیان اینکه ادارات در برخورد با مشکلات بخشی از راه حل باشند نه مشکل، افزود: دولت با وجود مشکلات تا امروز از بانک مرکزی استقراض و خلق پول نکرده است.

باربرز با تاکید بر حمایت و استفاده از ظرفیت مردم و بخش خصوصی برای سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال، افزود: نباید سرمایه گذاران گرفتار فضای بوروکراسی اداری شوند.

فرماندار شهرستان دیر خاطرنشان کرد: بخشداران در مسائل مربوط به هزینه‌های دهیاری‌ها و پروژه‌های روستاها ورود کرده و نظارت جدی داشته باشند.

مشکلات جایگاه‌های سوخت حل شود

باربرز خواستار پیگیری جدی برای رفع مشکلات جایگاه‌های سوخت شد و ادامه داد: شهرداران در ستاد تسهیلات سفر نوروزی کارها را تسریع دهند و پروژه‌های افتتاحی دهه فجر زودتر اعلام کنند.

وی عنوان کرد: مدیران ادارات در راستای شفاف سازی و بیان خدمات و فعالیت‌های صورت گرفته در سخنرانی پیش از خطبه‌های نمازجمعه اهتمام جدی داشته باشند.

باربرز گفت: در نشست اخیر با رئیس سازمان محیط زیست کشور، مسائل و مشکلات شهرستان در بخش‌های مختلف بیان کردیم.

۷۰۰ واحد مسکونی سهم شهرستان دیر در نهضت ملی مسکن

وی درباره نهضت ملی مسکن، گفت: سهم شهرستان دیر در نهضت ملی مسکن احداث ۷۰۰ واحد است که باید اطلاع رسانی‌های لازم به مردم انجام و دستگاه‌های خدمات رسان در اجرای زیرساخت‌ها تسهیل گری کنند.

بارز ابراز کرد: واکسیناسیون علیه کرونا و رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی اهمیت زیادی دارد و باید خود را برای پیک‌های احتمالی بعدی آماده کنیم.

فرماندار شهرستان دیر با بیان اینکه اعتبارات کمیته برنامه ریزی و تملک دارایی آرام آرام در حال تزریق است، بیان داشت: تنها ۶ درصد اعتبارات کمیته برنامه ریزی و تملک دارایی در شهرستان جذب شده که نیاز به پیگیری بیشتر مدیران ادارات در مرکز استان است.

کد خبر 5378647

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha